Friday, January 16, 2009

Jalan-jalan ke Bandar Kuching

Masa ni aku kene outstation ke Penrissen...salah satu daerah dlm Bandar Kuching....waktu tengah hari tu jalan2 le kat tgh2 Bandar Kuching....memandangkan hujan terbatas le sket aktiviti nk snap gambar tu....

Hehehe..berkenan betul aku tgk skuter ni...lain dari yg lain....mcm kambing biri2 pun ade aku tgk...


sempat gak aku bergambar dgn patung kucing yg comel nih....eee....geram...klu boleh nk bwk balik...









Ni Pasar Tamu...org panggil Pekan Satok klu aku x silap le......kat sini bukan jual ikan mcm kat pasar tu pun....tp jual ikan masin terubuk je....semua kedai jual benda yg sama...serba salah aku masuk kat dlm tu....

4 comments:

Anonymous said...

You can Make Money on Internet just by reading emails. Work 2 hrs daily

sTefEnO said...

wow best nyer pegi kuching nak ikut gak

Atiqah Adnan said...

heheh hi there!!! atiqah here...
waaa ko len kali pi sane bagitau k aku nak kirim terubuk laa...

touchmyheart said...

InsyaAllah ye tiqah....klu aku ada nk g sana lagi aku bagitau ko...

Anis nk ikut ke?tapi ira sumbat dlm beg blh?